Diskuse

Do důchodu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud Vás to ve škole baví, neunavuje Vás to - a studenti Vás mají rádi, setrvejte ještě nějaký čas v práci. Ale i tak si chystejte nějakou aktivitu, která vás bude naplňovat, až do důchodu skutečně odejdete. Pokud se na odchod do důchodu takto připravíte, budete se na něj těšit. ;-) Já jsem pokračovala doma dál v podobné činnosti jako předtím (kreslení, návrhy apod.) - a vyhovovalo mi to. - hlavně proto, že jsem si mohla konečně organizovat svůj čas podle libosti. R^

0 0
možnosti
Foto

Nežeňte se nežeňte se nežeňte se......;-D ( ne do svatby , ale do důchodu !!!) Sakra vím , o čem mluvím .....má žena je středoškolská úča v.v. -už 10 let !!

0 0
možnosti
Foto

Manžel se taky bojí !!!;-D Takže pokud mě to neskolí, asi je ještě chvilku budu prudit ;-). Díky za příspěvek!

0 0
možnosti
Foto

Už jen proto, že uvažujete tímto způsobem, je Vás i pro pouhé pomyšlení na důchod škoda. Mám mezi učitelkami hodně kamarádek v nejrůznějším věku a jejich zkušenost je taková, že si v jistém okamžiku tělo řekne o domácí klid samo. Prostě to tak nějak přijde. Tak jen ještě dlooouho pokračujte, umíte na studentech vidět i to dobré, a to je Vaše deviza.R^

0 0
možnosti
Foto

Jasně, až to bude jako ve Vratných lahvích - seknu s tím..;-D. Víte, ono to není jen o těch studentech, myslím, že spousta z nás chce vidět na ostatních jen to špatné, a to je jeden z důvodů, proč je naše společnost na tom tak, jak je.Díky za reakci.:-)

0 0
možnosti
MK

M61i37l50a69n 29K11e59s52l

5. 12. 2018 23:33

Ještě chvíli vydržte.Podaří li se sociálním demokratům prosadit povinnou školní docházku do 18 let, tak budou učitelští Metuzalémové učit až do smrti.

0 0
možnosti
Foto

Možná jsou fajn, protože jste fajn úča:-)R^

0 0
možnosti
MC

To chcete oznámkovat?

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 512x
. Mám ráda dobrý humor, svoje dcery a kámošky, se kterými chodím v přírodě. Věřím, že sport je dobrý pro všechno...

Seznam rubrik