Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Výlet do Nových Hradů aneb Quo vadis?

Byly to pohledné ženské, takové hubaté, na mě působily sympaticky. Na nádraží se dohadovaly, kam pojedou. Pak si přisedly do stejného vagónu. Jely do Nových Hradů. Jako já. Jejich hovor se nedal neposlouchat.

„Tak co tvoje kameny?“ Obětavá reagovala podrážděně. „No, až za 14 dní, nikdo to neřeší, ale jinak furt čůrám, asi mám močák.“ „Ty bys měla zůstat z práce doma, rozčílila se Pracovitá. Zdeněk má zvýšený cukr, svěřila se Citlivá. Tak ať si ho neměří, reagovala Pracovitá. A co mu má teda vařit? Teplé obědy, suše podotkla Vtipná.

Holky, já už toho mám dost, Vtipná se tvářila zdeptaně. Včera jsem si sedla a řekla si: už nechci nikoho vidět. Děti s vnoučaty ať jdou někam... Pepíku, jedeme do lázní. A hned jsem to na internetu objednala.

Po chvíli jsem ucítil vůni mandlí. “Holky“ vyndaly kalíšky. Ta tvoje mandlovice je prostě nepřekonatelná, Organizátorka to do sebe obrátila.

A kdy bude to divadlo? Snažila se Organizátorka. Jo myslíš ty Marie a Magdalény? Dvě hodiny tam nevydržím a Na půdě už jsem spala, řekla Obětavá na nabídku představení Plíce na scéně Na půdě. Nikdy jsme tam nespaly, oponovala Pracovitá. Jo, jednou v létě jsme si drcly, řekla Organizátorka. Já ne, ale vy jo, nedala se odbýt Pracovitá.

Holky budeme vystupovat, ozvalo se.

Škoda, byla to docela zábava, pomyslel jsem si zklamaně. Když opustily vlak, jakýsi mladík odpoutal svůj zrak od mobilu. Konečně ty píči vystoupily……………

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaroslava Urbanová | středa 22.11.2023 15:56 | karma článku: 13,97 | přečteno: 471x
  • Další články autora

Jaroslava Urbanová

Pokušení

Stoupající ceny benzínu, ale vlastně všeho, mě tak trochu donutily jezdit častěji MHDéčkem. Je to v podstatě i pohodlnější.

14.1.2024 v 22:26 | Karma: 11,59 | Přečteno: 310x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslava Urbanová

Člověče, nezlob se

Život je hra Člověče, nezlob se. Osud ti přidělí barvu, třeba žlutou. Nasadíš a jedeš. Jedna, dva, tři...... šest. Občas odpočíváš, vyhodí tě. Nakonec můžeš prohrát. Zlobíš se, ale jen chvilku. Jen se nemůžeš vrátit...prohráls.

23.11.2023 v 19:09 | Karma: 6,89 | Přečteno: 131x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Urbanová

Kolo

Ne aby tě napadlo lézt na půdu! Ani tebe ani nikoho jiného, je to nebezpečné, mohly byste se tam propadnout. Táta se zatvářil přísně, tak přísně, že mě to až překvapilo. Stejně jsme tam lezli.

22.11.2023 v 17:00 | Karma: 13,74 | Přečteno: 262x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Urbanová

Co je ti do toho

Jednou jsem se zeptala mojí mamky, jak dlouho chodila s taťkou, než se vzali. “Co je ti do toho?“ zazněla odpověď. K tomu se zatvářila tajemně. Já jsem ale věděla, že po třech nedělích známosti....

28.12.2021 v 20:28 | Karma: 34,49 | Přečteno: 1112x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Urbanová

Kaštany

Miluju kaštany. Hladké, lesklé, strakaté jako telátka vylupující se z matčina lůna. Jsem schopna štrachat ve spadaném listí, které tak zvláštně voní, a hledat hnědé krasavce. Plním si jimi kapsy, ještě i bundu na břiše.

25.12.2021 v 15:59 | Karma: 11,93 | Přečteno: 236x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  16:41

Aktualizujeme Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili, píše Denník N. K incidentu došlo v obci...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Slyšel jsem volání „Postřelili Fica!“, popsal z místa slovenský novinář

15. května 2024  16:53

Slovenský novinář Hospodárských novin Juraj Bury byl na výjezdním zasedání slovenské vlády v obci...

Útok na Fica odsoudili Pavel, Babiš či von der Leyenová. Bůh mu žehnej, popřál Orbán

15. května 2024  15:33,  aktualizováno  16:51

Prezident Petr Pavel odsoudil útok na slovenského premiéra Roberta Fica. Předsedkyně Evropské...

Útoku na Fica se chytí dezinformátoři. Útoky byly a budou, říká politolog

15. května 2024  16:50

Premium Ve středu odpoledne média informovala o střelbě na slovenského premiéra Roberta Fica. Politika...

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  16:41

Aktualizujeme Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili, píše Denník N. K incidentu došlo v obci...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 512x
. Mám ráda dobrý humor, svoje dcery a kámošky, se kterými chodím v přírodě. Věřím, že sport je dobrý pro všechno...

Seznam rubrik